Anna Przytuła - Paluch

Stanowi swoisty łącznik między lekarzem, a pacjentem. Pacjenci naszej kliniki uwielbiają ją za wysoki poziom kultury osobistej, zaangażowanie, elokwencję, opanowanie, wyrozumiałość i empatię w stosunku do nich. Anna posiada znakomicie rozwinięte umiejętności interpersonalne ułatwiające komunikację i budowanie relacji. Jest świetnie zorganizowana i we właściwy sposób zarządza swoim czasem pracy. Ma niezbędną wiedzę branżową z zakresu medycyny estetycznej oraz wiedzę odnośnie nowych technologii wspierających zadania recepcjonistki. Cechuje ją umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów związanych z bieżącą obsługą pacjentów. Do najważniejszych obowiązków i najczęściej wykonywanych zadań wykonywanych przez Annę należą: udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania kliniki oraz świadczonych przez nią usług medycznych; budowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa wśród pacjentów; rejestracja wizyt (bezpośrednio w klinice, telefonicznie lub mailowo); udział w konferencjach i szkoleniach podnoszących kompetencje zawodowe oraz współpraca z personelem medycznym w celu stałego podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług.

Anna Przytuła - Paluch

Stanowi swoisty łącznik między lekarzem, a pacjentem. Pacjenci naszej kliniki uwielbiają ją za wysoki poziom kultury osobistej, zaangażowanie, elokwencję, opanowanie, wyrozumiałość i empatię w stosunku do nich. Anna posiada znakomicie rozwinięte umiejętności interpersonalne ułatwiające komunikację i budowanie relacji. Jest świetnie zorganizowana i we właściwy sposób zarządza swoim czasem pracy. Ma niezbędną wiedzę branżową z zakresu medycyny estetycznej oraz wiedzę odnośnie nowych technologii wspierających zadania recepcjonistki. Cechuje ją umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów związanych z bieżącą obsługą pacjentów. Do najważniejszych obowiązków i najczęściej wykonywanych zadań wykonywanych przez Annę należą: udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania kliniki oraz świadczonych przez nią usług medycznych; budowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa wśród pacjentów; rejestracja wizyt (bezpośrednio w klinice, telefonicznie lub mailowo); udział w konferencjach i szkoleniach podnoszących kompetencje zawodowe oraz współpraca z personelem medycznym w celu stałego podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług.

adres

MASI dr Mariusz Domagalski

ul. Wielka Odrzańska 30, 70-535 Szczecin / poland


534 224 229